i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 June 2012

Garden Wedding by Nurul Fitrah & Zikri


Selamat Pengantin Baru Cayunk
tumpang gembira untuk rakan karib dari kecil.

buat nurul fitrah & zikri,

tahniah dan semoga perkahwinan ini akan 
kekal bahagia hingga ke syurga,  
insyaALLAH, AMIN.

so sweet both of u


abaikan aku yg kat tepi tu..sila fokus pd bride...hahaha
adoi..kacau jer dak ne..huhu..cantik singgahsana
madah buat pengantin :)
snap juga penyelaras guestbook
 

tetamu yang hadir memeriahkan majlis

p.s buat nurul : beb, sian aku,mak ko dh xcam aku, 
asben aku a.k.a anak murid mak ko pun dia xcam gak..huhu
dh ckp nama, bru dia tepuk peluk aku...bertuahnya budak katanya
+ lg mak ko ckp aku dh lain..haha
asben aku apa lagi..mmg pun cikgu,dh tukar saiz..kuang asam tul..huhu

No comments: