i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 17 May 2012

Pesta Buku Antarabangsa-Wajib beli SMILE by IRMA HASMIE & ZAMRI MOHAMAD

POST ENTRY LMBT..HUHU..hangat2..panas..masih hot lagi..bukan nk promosi radio hotfm tau tp nk war-warkan bestnya dan hangatnya pesta buku yang baru saje melabuhkan tirainya.Alhamdullilah sekali lagi aku dapat menjejakkan kaki ke pesta buku seperti ini.seperti tahun-tahun lepas,pesta buku ne meriah dan sambutannya luar biasa sekali.aku pun xterkecuali utk mengunjunginya. pesta buku ne lagi meriah berbanding pesta buku yang diadakan pada bulan 3 ari tu.so time ne lagi byk buku dijual dan pelbagai jenis kita leh tgk dan beli.so waktu ne la patut cari buku yg rasa2 harus dan wajib beli.so pada jumaat yang lps aku dh awal2 amik cuti ari jumaat,hehe..smpai sanggup amik cuti semata-mata nk g pesta buku,hehe jgn slh fhm,aku amik cuti pun sbb ada hal yang harus dilakukan..so dat's y la amik cuti,dh alang-alang cuti tu apa salahnya g jelajah pesta buku ne kan.kebetulan hal tu dijangka waktu petang,so mlm khamis tu,awal2 dh bgtau adik,esok bgn pg2 subuh kita g pwtc tau..ko jgn lmbt.so bila pg,aku gak yg lmbt sbb kena settle apa yg patut kat umah,bru leh g,dan aku sememangnya sengaja g ari jumaat sbb nk jmpa my lovely n sweety adoreable sister Irma Hasmie dan my peveret inspiration women  Prof Muhaya  ..sungguh dan sangat2 teruja dengan kedua2 wanita ini..menjadi idola utk aku trs berusaha dan berjaya di dunia dan akhirat.insyaALLAH, amin.so smpai pwtc,trs park kat the mall dan terus menuju ke pwtc.disbbkan aku dan aku ne terlampau excited nk beli buku shingga lupa nk snap pic..adala jugak snap pic tp xbyk..nti kita share tgk ye,booth 1st kitaorg g adalah booth karangkraf,nk cari novel citer "cinta buat emelda" ataupun tajuk sbnr "kasih antara kita by aleya aneesa"even citer dh abis, aku nk gak beli sbb dlm novel mesti lagi syok dan leh layan jiwang2 ne, pastu we olls pun berlegar-legar mencari buku2 yang berkenan kat booth lain, agak byk jugak yang aku capai..rasa xhingat dunia bila dh pegang buku ne.tp masih under control sbb igt kata2 dari incik asben,dia kata kat umah dh mcm library, so aku berigt utk beli(eh..ada kena mengena ke?hehe..abaikan,so aku beli jugak,xpe,aku suka tgk buku dan satu ari nti,aku bercita-cita untuk memiliki sebuah kedai buku,ops terover citer psl impian..hahaha, so sdg2 aku meneliti buku-buku yang ada,adik aku bbm,along..dh 11.45,ko kena g pentas tgh.seyes,mmg aku pesan kat adik aku,suh igtkn aku psl ne,sbb nk beli buku SMILE dan PELAJAR BERTANYA PROF MUHAYA MENJAWAB...hehehe,dari 1st Sister irma tweet dan post kat fb psl buku dia akan launch kat PABKL,aku trs letak kat reminder & kalendar.so nti xlupa.alhamdulillah,bila g pentas tgh tu,aku dh nmpk moderator Cik Azzah Ab Rahman tgh menemubual penulis2 PTS yang menjadi idola ramai.so waktu aku smpi, Encik Parlindungan Marpaung sedang menerangkan buku beliau.dan aku trs ke kaunter yang ada di tepi tu utk beli buku SMILE dan PELAJAR BERTANYA PROF MUHAYA MENJAWAB..waktu beli ne ada diskaun dan hrga buku yang diterbitkan murah dan sgt berbaloi iaitu bernilai RM10.00 dgn ilmu yang ada didalamnya.teruja jugak waktu ne.pastu mendengar sehingga abis sesi temuramah ini.so lps tu, ada sesi buku percuma utk pengunjung yang hadir, tp memandangkan aku dh beli,aku bg peluang pd org lain.cuma hrp Sister irma dpt sign dan wish skit kat buku aku tu.so lps tu,pengacara ataupun penulis bersama buku SMILE iaitu Encik Zamri Mohamad memaklumkan bahawa akan ada sesi menandatangani bersama penulis di Dewan sblh jakel,aku xigt apa nama dewan tu sbb sgt teruja nk g beratur utk dptkan tandatangan,dan lucky aku adalah org pertama yang dpt sign dan bergambar dgn Sister Irma.stlh tu bru dpt gmbr prof muhaya.semoga ilmu yang mereka curahkan dlm buku tu,akan dpt diguna pakai sampai bila2.insyaALLAH,amin.so pada semua yang membaca vlog aku ne, pasne sila g MPH atau bookstore yang kat tmpt korang tu dan cari buku ne..seyes..sgt best even aku bru je baca intronya.WAJIB jadi KOLEKSI PERIBADI anda.

BUKU : DUNIA TANPA SEMPADAN

ANTARA BUKU YANG MENJADI PILIHAN SY & ADIK

HARUS & WAJIB BELI

NTI SY REVIEW BUKU NE KAT ENTRY LAIN KAY

SANGAT TERUJA DGN DIA....IDOLA SY

INSPIRASI MOTIVASI SY ..PROF MUHAYA

ADIK BERSAMA IDOLANYA JUGA


SPECIAL DEDICATED 4 ME...NGEEE

LUV U SISTERS IRMA :)

SESI MENJAWAB SOALAN

SAPE DPT JWB, SIS BG BUNGA

No comments: