i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 4 January 2011

KIK @ KUMPULAN INOVATIF DAN KREATIF

Salam Semua :) hari ne nk story pasal KIK atau lebih dikenali sebagai KUMPULAN INOVATIF DAN KREATIF atau dengan lebih mendalam lagi iaitu sekumpulan kecil krew-krew dalam satu bahagian yang sama yang telah terpilih dan dilantik oleh bos-bos , bermesyuarat secara sekerap yang boleh untuk mengenalpasti, memilih, menganalisis masalah-masalah yang berkaitan dengan kerja dan mengemukakan cadangan-cadangan penyelesaian kepada pihak pengurusan untuk pertimbangan dan keputusan, dan mereka melaksanakan sendiri keputusan setelah dipersetujui oleh pihak pengurusan.1stly mmg lucu bila dapat tau yang aku ne terpilih untuk KIK,macam xcaya je,yelah aku ne cam xde kelebihan pun,rasa mcm biasa je tp mungkin pengurusan ofis aku ne nk bagi peluang utk mempelajari bnda yang baru dan boleh menambahkan pengetahuan lagi.syukur sangat sbb diberi peluang sebegini.insyaALLAH semoga aku dapat menambah pengetahuan dan boleh share dgn kengkawan semua:) sharing is caring rite?huhu..nti aku akan update psl KIK ne lagi.daa (^-^)

No comments: