i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 6 March 2011

Dari P ke P

Jauh perjalanan luas pemandangan, peribahasa yang selalu diucapkan.Dari putrajaya hingga ke perlis, aku,suami,ain dan kak ina berjalan(bukanla berjalan,mau smpi berbulan bru smpi..hehe).Tujuan utama ke perlis adalah untuk menghadiri majlis perkahwinan salah sorang rakan sepejabat,ainie. Budak kecik ne berasal dari sabah,mungkin itu dinamakan jodoh,dia dapat orang perlis,apapun tahniah dari kami berdua,semoga kekal bahagia hingga ke syurga, amin.insyaALLAH.Dalam kegembiraan kitaorg g sana,aku rasa frust sangat sbb xdpt nk bwk Cammy SoLeRy aku...warrrggghhh,nak nanggis dan merajuk guling2 aku rasa.tp apakan daya aku,ko duk diam2 sudah klu dh xleh nk bwk cammy tu.Nasib baikla kak ina ada bwk,hehe bolehlah menyendeng nk bergambor..kihkihkih,pastu pakai cammy whiteberry je..jadilah kan,dari xde langsung kenangan.jom kita layan pic kawin ainie kat sebelah perlis,daaa :)
Pengantin Baru2..hehe
mentang2 aq snap pkai whiteberry je,kome xnk pandang ye

Pengantin Kecik :) Comel sangat

alamak..keGEBUan ppKu terserlah ayu :)

ainie & kak ina :)

So sweet..xoxo

we olls doakan semoga kalian berdua kekal hingga ke syurga,amin.

2 comments:

Aku said...

alahaiii...comelnya aku muahaha...

sweetluvardini said...

hehehe..mmg comey pun :)