i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 2 May 2011

FaMiLy In Law TriP

syoknyaaaa..hehe,belum pape lagi dh syok ye,saje nk bg uols teruja dgn story i kali ne..ngeee :)...on 30th april kitaorg telah terjebak utk bercuti lagi.actually trip yang tnpa dijangka,plan juz nk hntr bespren SIL balik umah dia sbb da start cuti sem,tp telah menjadi trip percutian yang sangat best.untuk pengetahuan korang,bespren my sis ne stay kat cameron,so that's y yg i ckp terjebak utk percutian..wakaka,utk aku yg sememangnya bukan berasal dari tempat tu menjadi excited sbb tu slh satu kawasan pelancongan yg popular(dlu waktu sekolah,pnh tnya mak ayah npe kita x tgl kat genting ke cameron ke,kan best,sejuk,)hahaha..berangan xabis.kitaorg g sana 3 keta,mak abah dgn kakak g dlu.kitaorg naik lmbt skit sbb singgah umah opah aku dlu.then petang smlm brula naik cameron.aku bwk adik bongsu 4Low sekali.sbb nti leh jd picgrapher aku..hehe,kitaorg smpi dh maghrib camtu.kebetulan hujan,jalan licin + ada accident time nak naik tu.tu yg lmbt smpi.xpe asalkan smpi,tul x?kuar je dri keta,mak aii..sejuk hingga ke tulang(sbb bru pas hujan kan).kat sana kitaorg duk kat apartment yang dh di book oleh parents bespren my sis ne.mlm smlm kitaorg p jln2 kat area dkt2 tmpt kitaorg stay tu.p cari mkn lg even dh mkn rendang dgn ketupat yg aku bawak.lapar giler rasa,mlm tu lak aku teringin nk mkn burger,tp xdpt..wargghh.dkt kl xnk lak ko cari.dh smpi ch bru ko nk.mlm smlm tdo syok sejuk je.best sgt.lena tdo.ari ne pg2 dh kuar p jln2 pusing.so dri membebel citer psl ne,jom layan pic yg gorgeous sgt ne..hahaha


























TAMAT

No comments: