i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 20 October 2011

PRIMA@11 PUTRAJAYA

ALHAMDULILLAH...syukur ke hadrat ALLAH S.W.T, aku seolah-olah tidak percaya yang nombor aku untuk permohonan rumah PR1MA@11 Putrajaya berjaya dalam cabutan undi yang berlangsung pada 15/10/2011, pada hari berlangsungnya majlis cabutan undi tersebut aku x g pun, aku blk kg, aku xdela teruja untuk memohon tp aku hanya cuba nasib,insyaALLAH kalau ada rezeki,aku akan dapat...ngeee(senyum lebar mcm sinchan), dan  xdisangka2 nombor aku terpilih untuk permohonan rumah PRIMA@11 Putrajaya.punya la terkejut, sampai menjerit kat husband yang nombor aku ada dalam list permohonan rumah PRIMA. ALHAMDULILLAH, aku rasa bersyukur sangat,yelah bukan senang nk beli rumah dgn harga yang telah diberi diskaun oleh kerajaan dan tambahan pula rumah yang nk dibeli tu pula di kawasan yang tinggi nilai hartanahnya. semoga urusan pembelian rumah ini berjalan dengan lancar, InsyaALLAH, AMIN.

1 comment:

ruchan said...

di harap puan dpt kongsi perjalanan pembelian rumah PR1MA ini....sbb puan 1st batch, ramai lg mahu tahu...hrp2 dpt on time