i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 7 February 2012

i'm falling in luv wiff ungunya cinta

Let's story bout JATUH CINTA a.k.a Falling in Love 

actually citer ne dh lama,tp aku bru je nk post..kekeke..xpe,meh kita citer dengan lebih lanjut psl tajuk entry kali ne..mesti uols pun penah jatuh cinta kan?ada mcm2 cara yang boleh wat kita jatuh cinta,jatuh cinta pada pandangan pertama,jatuh cinta sebab selalu gaduh,jatuh cinta dgn jiran sndiri(hehehe..aku ler tu)jatuh cinta tanpa rela,owh..yg last tu xsanggup..hahaha,adoi apa yang aku merepek ne,asyik citer pasal cinta je,bak kata laki aku,asyik jiwang aje,perasan sendiri la tu.kekeke,dia siap kata aku ne suka sgt tgk citer cinta,dh tu trbwk2 dlm kehidupan realiti.kekeke,tp papepun, aku mmg suka dgn drama ne..syok bangat...plus pulak,hero dia tu mmg la aku minat,ops..minat tgk aje ye..xleh lebih...hahaha,nti shila amzah marah kat aku lak...hehehe,papepun meh nk share skit sinopsis  yg aku copy dari nurizspace,harap dia izinkan aku share,sbb bila nk msg mohon share,dh xleh nk komen, korang jugak leh download tgk kat utube,rasa still ada lg kot..hehe..so korang jgn lupa tgk ye..selamat menonton.


No comments: