i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 19 August 2011

Duit Raya oh Duit Raya

Selamat Pagi dan Salam Ramadhan

Syoknya kalau dapat duit raya mcm pic kat bawah ne dan jgn igt ne duit hasil skim cepat kaya okey...i'm not interested about dats..huhu


tp ini sememangnya duit raya yang aku dapat..hehe,gurau je.so pls lps ne korang jgn suh sape2 cari aku rompak aku kay...ish minta dijauhkan.actually aku bertanggungjawab dlm urusan penukaran duit bagi unit pentadbiran dan kewangan sempena hari raya yang bakal tiba.agak gerun dan takut bila pegang duit orang ne,yelah tiba short lak kang,susah lak.naya lak diri aku.maklumla jd banker terjun aje ne.kekeke.tp nasib baik lah,sbb dgn ada kepakaran dari aniza,kak sary,kak ana dan ain,maka settle semua pembahagian duit raya ne.dalam kitaorg tgh2 kira tu,bila dh diasingkan mengikut nama dan wang yang dikehendaki,ada lak terlebih RM500 duit RM 1.00,kitaorg kena la kira semuanya balik.aduh,mmg terasa risau bila uruskan psl duit orang ne.alhamdulillah,akhirnya bila semua dh settle maka sesi pembahagian dilaksanakan dengan bukti-bukti yang ada di bawah,hehe,manala tau tetiba kata duit raya xdpt dr aku,naya2.jadi aku decide utk amik gambar sebagai bahan bukti yang menyatakan aku dh pun menyerahkan kesemua duit raya yang hendak ditukarkan.lastly, nk ckp selamat berbelanja dengan berhemah :)






pegawai kira-kira

jgn slh fhm,kami tlg kira aje duit org ne :)

duit yang bakal diagihkan pada empunya masing-masing

tukang kira pun dapat gak

bukti penyerahan :)

pegawai kira-kira pun dapat jugak..yea..leh minta duit raya ne
penyerahan pada bos kami
akhirnya,penyerahan pada diriku oleh pegawai kira-kira

No comments: