i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 22 April 2012

sibuk

seyes...bulan april hingga bulan mei adalah minggu yang betul2 sibuk...penuh dgn aktiviti dan rencana yang harus diselesaikan...rasa macam dh xcukup tangan pun ada..nti insyaALLAH,akan diupdate dengan aktiviti yang dijalankan...pada rakan-rakan yang telah booking saya tapi xdpt saya tepati,mohon ampun dan maaf,nti sy recall balik wat dateline baru kay bila semua dh selesai..kadangkala bila sibuk, kita terleka dengan apa yg sdg dilakukan.tp walau bagaimanapun saya harap akan dpt organize dgn betul jadual saya yang dh mcm tunggang langgang ne..last thanks to my hubby kerna begitu memahami dan melayan kerenah saya yang begitu kusut dan bnyk ragam ne...dan pada rakan-rakan,thanks juga sbb setia menanti utk bertemujanji dgn saya...bye...take care...mmmuuuaahhh

No comments: