i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 18 March 2012

Lelaki paling manis kawin dengan wanita paling cantik

oh indahnya kehidupan ini bila kita berkahwin dengan lelaki yang paling kita cintai. Lelaki yang akan senantiasa menjaga dan memelihara diri kita ini ke jalan yang diredhai olehnya. Begitu juga dengan kisah yang ingin aku ceritakan ne..story cam saspen je..iye..lelaki paling manis kawin dengan wanita jelita...sape lelaki paling manis tu dan sape wanita jelita tu?hmmmm.....



lelaki paling manis itu adalah WAN MOHD ZIKRI a.k.a KRISS
nape nama dia KRISS...tu aku pun xtau nk jawab,kena tnya pada empunya nama tu..nama tu yg aku pnh tau dan kenal ketika zaman sekolah menengah dlu....aduyai mcm dh tua bila sebut perkataan dlu tu..hehehehe

dan

wanita paling cantik itu pula adalah YAZMEEN HAWARI a.k.a MEEN
seorang wanita yang aku rasa sangat sesuai untuk kriss..sesungguhnya kalian berdua amat cocok sekali(aik tetiba sleng indon lak)kekeke..


dan

aku telah diundang ke Majlis Perkahwinan mereka, seyes..lawa..terpesona,cun,smart,semua ada...papepun congrats utk uols berdua, semoga perkahwinan ini akan kekal bahagia hingga ke syurga, insyaALLAH,Amin. kat sini ada aku attachkan beberapa keping gambar utk uols layan tgk...

banner kawen dorang...sgt sweet dan exclusive

ada mcm2 lauk,tp aku brkenan mkn ne je...lgpun on diet**yeke diet,pdhal ko dh mkn mcm2 **

ok ne pelamin kriss n meen**ne la jdnya pic klu pkai hp murah**ngeee

hehehe..sambil2 snap pic pengantin,nk jugak sekeping***mood:perasan**

alamak..pic blur la..**cameraman tu xreti pkai hp aku la tu**

ngee..mood:suke sgt,sbb bru brcdg nk tmbh tmpt rempah ratus kat umah,
tetiba dpt door gift kawen dari kriss dan meen..thanks..sgt praktikal :)

ok lastly utk tatapan uols...

pic khas aku pinjam dari real photographer...
ops bkn pinjam,amik trs lekat kat blog aku...ngeee

haaa..bru jelas nmpk bride kan..hehehe..comeykan
lelaki paling manis kawin dengan wanita paling cantik..so sweet...

SELAMAT MELAYARI BAHTERA YANG BARU DIBINA,
SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE SYURGA, INSYAALLAH,AMIN

No comments: