i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 23 March 2012

Sape Sofia Syahirah?

Sape ye empunya nama tu,sure uols nk tau kan,orangnya sangat manis dan comel sekali, sungguh baik perangainya, pendek kata senang jaga la..hehehe,actually sofia syahirah ne merupakan anak kepada sahabat baik aku iaitu ct dan sam.tahniah wat ct dan sam.dia dilahirkan pada bln 7 Januari 2012, berat ketika dilahirkan 3.25 kg...blh thn jugak beratnya..hehe, dia dilahirkan secara caesar/pembedahan.tp yg penting kedua-duanya selamat.aku p tgk waktu dlm pantang tu,tp disbbkn ada masalah teknikal skit,xde lak pic aku snap.nasib baik mama dia sudi bg pic utk my vlog ne..moga2 nti dia dh besar dia tgk blog "akak" dia yg cute ne..kekeke..perasan xsudah..haha..klu mama dia baca ne,cnfirm, terbluweekkk dpn pc..dh xyah membebel..jom kita layan pic anugerah illahi yang cukup indah ini...


kenapa terang sgt ne..sy nk tdo pun xleh..hehe


ha..bila dia bukak mata cmne..dh rupa anak org korea pun ada....
agaknya waktu mengandungkan sofia,mama dia suka tgk citer korea..kekeke


selang 3 bulan........


setelah mamanya selesai berpantang, inilah rupanya skrg,time tu kebetulan aziah dtg tdo umah aku,dan dah alang-alang,p ziarah si tomey ne...nk tgkla rupa dia skrg..kekeke..nk tgk x? 
scroll bawah.........................................................................................................












tdo lagi..hehe

sape suh dtg time mlm,sofia tdo la "kakak"hehehe

akak nk amik berkat...kekeke..kot2 pasni sofia dpt kawan lak ke..kekeke,
insyaALLAH, amin.

saje nk kacau sofia,time nk aku suh dia bangun celik mata pun xnk...
ngantuk sgt la dia tu..

ha..xlama lg bln 11 ne sofia dpt kawan lg sorang dari unty ne...hehehe


papepun,tahniah wat siti dan sam, semoga kelahiran sofia ini akan mengeratkan lagi perhubungan kalian berdua,insyaALLAH, Amin.

p.s : korang doakan untuk saya jugak ye.insyaALLAH, Amin.....

No comments: