i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 27 July 2011

bodoh+sombong

so sorry..tajuk diatas mmg nmpk kasar dan xbagus bila seorang wanita untuk bercakap sedemikian. tp kan mmg aku dgn kak ina mmg rasa sakit ati sungguh sbb ada POMPUAN yang BODOH SOMBONG camni.aduyai mmg geram sangat,smpi letih nk menyumpah seranah kat sorang pompuan yang konon belagak bagus ne.kami berdua(sbnrnya aku je yg terlbih bengang dari pilot) bengang sangat sbb smlm waktu kitaorg blk keja trs p pasar tani pastu time nk masuk parking tu,mmg jalan tu khas untuk masuk sahaja, tp ada pompuan ne yang jenis xreti baca signboard dan xreti adab memandu nk keluar ikut jalan masuk tu.mmg seyes bengang,sbb waktu tu keta k.ina dan keta minah senget tu dh skit je nk bertemu dpn2,nasib baik k.ina bwk slow je,klu x,mmg cnfirm abis la keta cantik dia tu.k.ina pun break la time tu,igt dia nk undur, tp punyala bangang sangat,dia wat dek je..mcm dia suh kita lak undur, kami berdua mmg faham la minah ne pakai keta besar tp xberagak nk belagak mcm dia punya jalan.hampir 5 minit gak la dia wat selamba kodok dia tu,last2 k.ina yang berhati mulia ne ke kiri la skit nk bg dia jalan.dh je tu,keta dia pun lps la utk keluar dan korang nk tau,mmg ****** ,skit pun xnk senyum ataupun angkat tangan.waktu tu kan,aku rasa mcm nk turun dari keta je.nasib keta ko besar dan laju,pastu nasib k.ina ckp xpela eja,biarla(k.ina posa,tu yg dia jadi sopan skit,klu x,mesti sama naik bengang dgn aku).aku time tu mmg dh membebel + menyumpah dh.eeeee...ntahla,tau la pakai keta besar,tp cubala belajar untuk hormat dan tau peraturan jalanraya.dan juga, pls la,bila dh bwk keta tu dan dh wat slh angkatla tangan dan senyum utk menunjukkan kita silap.klu dia wat camtu kitaorg xkn mrh punya. kan dh xpsl2 kena maki.aku mmg igt keta tu..camry pearl white....plat no BLF 5544  ..len kali klu jmpa nk bg tegur skit(hehe..mcm berani je) dan org mcm ne mmg layak digelar BODOH SOMBONG

beristigfar aku byk2 lps jadi hal ne,k.ina pun siap ckp,akak ok,ko kenapa emosi lebih ne?sori kak,xsuka la org wat camtu.dorang selalu pk depa bagus sgt.so sekali sekala kita kena berani bertindak,klu aku jadi k.ina,aku xkan beralih ke kiri.biarla tunggu lama, asalkan dorang tau cmne ikut peraturan.bkn nk ikut hati tp kita kena pk jgn biarkan org buli kita dan org pompuan ne kdg2 bila dh pegang stereng,lain,bkn nk kutuk kaum sndiri,tp segelintirnya semmgnya berperangai camtu.so uols jgn wat camtu okey,kita semua pemandu berhemah kan..ngeeee..:)

1 comment:

Ina Ali said...

hehehe....sabar2. Biarlah org tu dgn kesombongan dia