i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 30 July 2011

HAPPY BORNDAY SAYANG

Buat Suami Tersayang dan Tercinta 
Sayang/eJoY/AnGaH/pJoy


Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Kami berdua..
Allah Selamatkan Kami..

(nk wat ucapan jiwang sat..hehe)
Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran Buat Suamiku...
Sayang doakn semoga u menjadi suami yg bertanggungjwb,
sentiasa taat dan setia pada Allah S.W.T, Ibubapa dan Isteri(ofkos la kan)
semoga jodoh kita berkekalan hingga ke syurga Illahi, insyaALLAH, AMIN.
semoga u terus success dalam apa jua bidang yang u ceburi dan u minati
i'll always support u...
semoga kita terus tabah dan sabar dalam mengharungi cabaran di alam perkahwinan ini..
semoga kita dapat mencapai target utk dpt anak kembar(tipu..tu aku je..dia kata sorang cukupla)
apa jua, i tetap sayang u hingga ke akhirat, Amin.

ne nk story bout celebration buffday dia...hehe..aku jer yg over smbut buffday dia,tp dia lupa..adoyai, hari lahir sndiri dh lupa,nti time buffday,anibesary lagi la dia lupa...xpe,asalkn dia sayang aku je...(obernya ko)
actually buffday dia jatuh pada hari bekerja iaitu smlm,jumaat 29/7, tahun aku trpksa silent sbb dia tu bila org tnya dia kata dia tu lagi muda dari aku padahal dh naik 3 series.xnk ngaku umur tu dh meningkat.
so bila hari bekerja ne,dia mmg aku akui sentiasa bz je manjang, nasib baik bini leh sabar dan setia menanti :)hahaha...padahal duk call tnya bilankbalik2..
then kebetulan dia ada kena g site kat menara maybank,kL..aku pun dari putra drive g sana,terkedek2 aku nk wat suprise utk dia...kek dh beli,special homemade dari aku..eh silap,dari kak ekin,ofcmate yg terror wat kek ne...klu nk order blh la...sdp lak tu..hrga pun xlah smpai ratus..puluh2 aje...(harga mampu milik)..hehe..promote2..mana tau dpt kek free lak pasni..ok ne vlog kak ekin..kot2 berkenan nk oder...tp aku rasa dia jrg skit update dlm vlog,kat FB dia mybe selalu kot...so korang tgk sndiri yea..so smbg blk,pastu aku pun bila dh smpai trs call, yunk,i kat loading bay maybank ne..jom mkn,konon aku pun wat xtau ler,saje nk test dia igt ke x...rupenya mmg cnfirm dia xhingat..sbb ape,bila dia turun jmpa aku,leh selamber tnya,nk mkn kat mana?nk mkn ape?mamak dpn ne boleh?alamak aii...mula la mulut aku jadi mcm mucung itik gembo2 tu..tp aku kan terror bab pujuk2 psl mkn ne..apa lagi,trs ckp,yunk,i ne dh jemu mkn mamak tiap2 ari,ari ne kita mkn western blh x?konon nk bg hint,tp mmg sepatah haram dia wat dek je...xpe2..sterusnya dia pun pusing la kat area jalan kat menara tu punya nk cari makanan western,xjmpa yg aku berkenan..sbnrnya aku gatal nk mkn TGI,dh lama aku usha..saje suh dia drive,cari kedai yg dpn2 skit,mula2 jmpa secret recipe,aku ckp xnkla,gemuk nti mkn kek,ok jalan cari lagi,jmpa old town,xnk la,dh jemu asyik old town je..aku trs ckp leh x nk mkn TGI,i belanja..trs setuju bila ckp camtu...cari2 pnya cari jmpa kat la satu outlet TGIF kat menara hap seng, jln p.ramlee. then time nk kuar keta tu,dia tnya apa aku bwk tu?adalah,,rahsia.smpai atas bru leh bg tgk..so pas oder dh settle apa semua,aku trs nyanyi..hehe..waktu tu dia cam terperanjat,dia siap tnya bpe haribulan,adoi2..mmg sahla bila dh tkr angka 3 kat dpn tu,mmg jadi pelupa(tipu je....sbb dia bz sbnrnya)..so pastu korang fhm2 jela ye..aku nk dinner ngan suami tercinta..hehe...jgn jeles,tp at last,aku puas ati sbb dpt belanja dia mkn...hadiah utk dia "jam" dgn alasan aku supaya dia sentiasa igt masa2 dan kenangan sepanjang bersama aku..so tamatla coretan aku yg panjang berjela ne..so next it's my buffday lak..nk tgk..dia igt ke x?hopefully dia igt,xminta apa2..cukup dgn wish pun ok(konon je..padahal menjerit nk Ipad)..huhu..so jom layan pic yg xsengaja di snap ketika suprise itu berlaku..........

menu dh ada..jom pilih...

muka terkejut sbb aku wat suprise..hahaha

muka agak touching ketika ini..
sbb aku kutuk ckp umur dh tukar angka 3 di dpn..hehehe

kek by kak ekin

muka pnt sbb aku paksa dia potong kek

ne yg dia oder..apa ntah..aku pun dh xigt nama dia

xtau nk mkn mana satu...huhu

GIVE ME MORE FRIDAY'S
 (mula2 igt ari jumaat je leh g mkn ,rupanya sangkaanku meleset...
maklumla org kampung...huhu)

ne pasta yg aku oder..seyes sdp dan rasa nk lagi

buffday boy..ops bkn boy lg..buffday man..eh blh ke?
xpnh dgr pun..heheh 

view dari TGIF ke arah bukit bintang

view sblh kanan..u c wat i c?haaaa....hahaha

finally,tercapai hasrat aku nk dinner dgn DIA kat sini...huhu..
(agak kopak jugakla klu tiap2 ari mkn sini,setahun sekali blh)

-  THE END -xoxo ;)

No comments: