i'm Yours

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 3 July 2011

Syoknya..manyak untung woo

syok + penat,itu yg aku dpt gmbrkan pada korang.punca kepenatan aku bermula dari keghairahan aku untuk membantu adik aku yg no 2 berniaga air kat sekolah dia sempena larian 1Murid,1Sukan,1Malaysia. Excited sgt sbb dpt tolong dia,syok sbb dpt byk untung,skit jela tersasar dri keuntungan sebenar :),biasala org yg xde pengalaman berniaga,cmne la jadinya.patutnya kena wat kekira dlu,bru leh meniaga,tp pape pun,mmg best sbb dpt jmpa cikgu2 yg pnh mengajar waktu time High skool dlu(even xsmua ada)..hehe,pastu dpt tolong adik, suka bila dia ada semangat untuk wat satu kerja tu dgn bersungguh-sungguh,tp yg lg sorang tu emm, tok sah ckp,malu nk tlg abang sbb rmai kwn tgk,bajet muka ada market trs demand, suh tlg abg dia meniaga air.dh2..xsoh byk citer,jom layan pic..:)
aDik aku Yg Bju PuTih TgH SeTuP GeRai Dia

aNtARa MeNu yG DiJuaL 

NoT SuRe SpE NaMa GiRL nE,tP Dia SgT RaJin MeMbaNtU :)

ada Contest Mereka Cake lg :)

bestpren adik aku yg rajin gak

xsah klu xde pic aku kan..wakaka

senyum gembira lps dh dpt untung :)
dialog :-
adikku : byknya untung beb,leh la meniaga lg pasni :)
kwn dia : ok jer..set..suh akak ko tlg lg : D
aku : amboi2..byk cantik korang,pasni kna up la %

tmpt Jualan kami yg tlh selesai dikemas :)

last gerai yg closing ari tu, sixteen crew katanya :)

so sgt enjoy dan hrp akan dtg leh la nk nyibuk lagi ..ngeee :)

No comments: